Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2020

Οι ασκήσεις μας (12/10/2020)

 Για τον σκύλο και τη γάτα:

Μιλήσαμε για τα σημεία στίξης και κυρίως για την τελεία και το ερωτηματικό. 

Στο σπίτι διαβάζω τη θεωρία που έχω στο τετράδιό μου και λύνω την τελευταία άσκηση (Ξαναγράφω τις προτάσεις με τα σωστά σημεία στίξης).


Για την αλεπού:

Λύνω τις δύο ασκήσεις του τετραδίου μου.

1η άσκηση: διορθώνω τις λέξεις που έχουν ορθογραφικά λάθη

2η άσκηση: Βρίσκω τα ρήματα, τα ουσιαστικά και τα άρθρα και τα γράφω στη σωστή στήλη


Για την πεταλούδα:

Ξαναδιαβάζω την ορθογραφία των επιθέτων που είχα για σήμερα. 

Μαθαίνω την ορθογραφία των λέξεων:

μαθαίνω, μάθημα, μαθηματικά, μαθητής, μαθήτρια

σχολείο

αίθουσα

Λύνω τις δύο ασκήσεις που έχω στο τετράδιό μου

1η άσκηση: χρονική αντικατάσταση ρημάτων

2η άσκηση: δισ ή δυσ


Για τον αετό:

Λύνω τις τέσσερις ασκήσεις που έχω στο τετράδιό μου

1η άσκηση: χρονική αντικατάσταση ρημάτων

2η άσκηση: δισ ή δυσ

3η άσκηση: άρθρα, ουσιαστικά, επίθετα, ρήματα

4η άσκηση: Υ, Ρ, Α


Για τον κοκκινολαίμη:

Δύο προβλήματα μαθηματικών στο τετράδιό μου

Αναγνώριση χρόνων των ρημάτων που δίνονται

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επαναλήψεις!

Για την Γ τάξη: Κάθετοι πολλαπλασιασμοί: https://www.liveworksheets.com/w/el/mathimatika/597726 Συνοπτικός (Στιγμιαίος) Μέλλοντας και Εξακολ...