Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2020

Οι ασκήσεις μας (13/10/2020)

 Για τον κοκκινολαίμη:

Στο τετράδιο των μαθηματικών έχω να κάνω μία άσκηση (με θέμα την στρογγυλοποίηση).

Στο τετράδιο της γλώσσας έχουμε ασκήσεις με θέμα την κατάληξη -είο (διαβάζω πολύ καλά τη θεωρία, μαθαίνω την ορθογραφία των λέξεων που έχω σημειώσει, επιλέγω 5 από αυτές τις λέξεις και γράφω δικές μου προτάσεις).


Για τον σκύλο και τη γάτα:

Μαθαίνω ορθογραφία τις προσωπικές αντωνυμίες: εγώ, εσύ, αυτός, εμείς, εσείς, αυτοί

Θυμάμαι πως στο εγώ μέσα στο ω ζωγραφίζω τα μάτια μου.

Θυμάμαι πως στο εσύ μέσα στο υ ζωγραφίζω ένα πρόσωπο.

Θυμάμαι πως στο αυτός μέσα στο υ ζωγραφίζω ένα πρόσωπο.

Θυμάμαι πως στο εμείς και το εσείς στο ε ζωγραφίζω έναν άνθρωπο και στο ι ζωγραφίζω ένα μικρόφωνο. 


Για την πεταλούδα και τον αετό:

Συνεχίζω τις ασκήσεις που είχα αφήσει στο τετράδιο της γλώσσας από χθες.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επαναλήψεις!

Για την Γ τάξη: Κάθετοι πολλαπλασιασμοί: https://www.liveworksheets.com/w/el/mathimatika/597726 Συνοπτικός (Στιγμιαίος) Μέλλοντας και Εξακολ...