Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2020

Οι ασκήσεις μας (19/11/2020)

 Για το άλογο, τον σκύλο και τη γάτα:


1) Βάζω σε αλφαβητική σειρά τις υπογραμμισμένες λέξεις του κειμένου:


Στο τετράδιό μου γράφω μόνο τις λέξεις στη σωστή σειρά, όχι όλο το κείμενο.


2) Στις προτάσεις που ακολουθούν διορθώνω τα λάθη. Στο τετράδιό μου γράφω τις λεξούλες σωστά. 



3) Στο κείμενο που ακολουθεί υπάρχουν ρήματα. Να τα γράψεις στο τετράδιό σου και δίπλα να γράψεις το υποκείμενο κάθε ρήματος. 

Θυμάμαι: για να βρω το Υποκείμενο πρέπει να ρωτήσω "Ποιος;"






Για τον αετό, την πεταλούδα, τον κοκκινολαίμη και το κουνέλι:










Για το σκιουράκι:

1) Κάνω τις παρακάτω προσθέσεις:

4 + 5 = 

5 + 2 = 

8 + 1 = 

3 + 7 = 

5 + 4 = 

Τις προσθέσεις αυτές θα τις κάνω με δύο τρόπους:

α) πάνω από κάθε αριθμό θα βάζω κυκλάκια (π.χ. 2 = δύο κυκλάκια) και μετά θα μετράω όλα μαζί τα κυκλάκια.
β) με τα δαχτυλάκια μου χωρίς να βλέπω τα κυκλάκια.




2) Πολύ καλή ανάγνωση των παρακάτω λέξεων ή συλλαβών

τους
τον
στου
ως
ας
αν
θα

μπότα, μπίρα, μπετόνι, καμπάνα, μπουκάλι




Με τι ασχοληθήκαμε σήμερα:

Με το κουνέλι:

Εισαγωγή στις μεικτές αριθμητικές παραστάσεις. 

Με τον κοκκινολαίμη:

Επανάληψη στο Ελάχιστο Κοινό Πολλαπλάσιο (Ε.Κ.Π)
Εισαγωγή στον Μέγιστο Κοινό Διαιρέτη (Μ.Κ.Δ)


Με το άλογο και την πεταλούδα:

Επιλύσαμε προβλήματα μαθηματικών online. 

Με τον σκύλο και τη γάτα:

Επιλύσαμε προβλήματα πρόσθεσης και αφαίρεσης μέσα στην εκατοντάδα online. 


Με το σκιουράκι:

Ανάγνωση λέξεων με μπ, ντ, γγ/γκ. Παραγωγή προτάσεων στον προφορικό λόγο. 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επαναλήψεις!

Για την Γ τάξη: Κάθετοι πολλαπλασιασμοί: https://www.liveworksheets.com/w/el/mathimatika/597726 Συνοπτικός (Στιγμιαίος) Μέλλοντας και Εξακολ...