Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2022

Τα καθήκοντά μου (19/1/2022)

Για την αρκούδα, το άλογο και τον κοκκινολαίμη:

Σκέφτομαι και γράφω ένα κειμενάκι με θέμα τον χειμώνα. Ακολουθώ το σχεδιάγραμμα και το βοηθητικού λεξιλογίου που βρίσκεται στο τετράδιό μου. 


Για την πεταλούδα:

Σκέφτομαι και γράφω ένα κειμενάκι με θέμα τον χειμώνα. Ακολουθώ το σχεδιάγραμμα και το βοηθητικού λεξιλογίου που βρίσκεται στο τετράδιό μου. (Το κάνω σήμερα, 19/1)

Σκέφτομαι και γράφω ένα κειμενάκι με θέμα "Μια ώρα το βράδυ στο σπίτι μας χωρίς ηλεκτρισμό".  Ακολουθώ το σχεδιάγραμμα και το βοηθητικού λεξιλογίου που βρίσκεται στο τετράδιό μου. (Το κάνω αύριο 20/1)

ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΠΕΤΑΛΟΥΔΙΤΣΑ ΜΑΣ!


Για τον αετό:

Από το τετράδιό μου...



Για το σκιουράκι:

Ανάγνωση από το τετράδιο τις προτάσεις (Η Ντίνα....)


Στις ίδιες προτάσεις κυκλώνω τα ρήματα και τα κλίνω στον Ενεστώτα, τον Αόριστο και τον Παρατατικό.


Γράφω τα επίθετα που βρήκα στα τρία γένη (κάτω από τα βάζα)



Για τον σκύλο και τη γάτα:

Την άσκηση με τα βάζα. (Μοιράζω τις λέξεις στο σωστό βάζο ... ουσιαστικά, ρήματα, επίθετα)





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επαναλήψεις!

Για την Γ τάξη: Κάθετοι πολλαπλασιασμοί: https://www.liveworksheets.com/w/el/mathimatika/597726 Συνοπτικός (Στιγμιαίος) Μέλλοντας και Εξακολ...