Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2022

Τα καθήκοντά μου (17/1/2022)

Για το σκιουράκι και την αρκούδα:

Διαβάζω πολύ καλά από το τετράδιό μου αυτά που γράψαμε για τα κλάσματα. 

Λύνω τις ασκήσεις από το τετράδιό μου.




Παίζω με τα παιχνίδια που μου έδωσε η κυρία. 
Παίρνω μία κάρτα με τα σχέδια. Λέω το κλάσμα που προκύπτει. Μετά γυρίζω το καρτελάκι και βλέπω αν αυτό που είπα ήταν το σωστό. 






Για τον αετό, την πεταλούδα και τον κοκκινολαίμη:

Διαβάζω από το τετράδιό μου τι είναι οι επιθετικοί προσδιορισμοί. Μετά λύνω τις ασκήσεις 2 και 3. 
2) Γράφω τον κατάλληλο επιθετικό προσδιορισμό στα υποκείμενα ή στα αντικείμενα των προτάσεων. 
3) Κατασκευάζω έξι προτάσεις που να έχουν ρήμα, υποκείμενο, αντικείμενο και επιθετικό προσανατολισμό. 

Για τον σκύλο, τη γάτα και το άλογο:

Τις ασκήσεις από το τετράδιό μου.
 








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επαναλήψεις!

Για την Γ τάξη: Κάθετοι πολλαπλασιασμοί: https://www.liveworksheets.com/w/el/mathimatika/597726 Συνοπτικός (Στιγμιαίος) Μέλλοντας και Εξακολ...