Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2021

Τα καθήκοντά μου (9/11/2021)

Για το σκιουράκι:

Ανάγνωση από το τετράδιο το κείμενο με την Ψιψίνα.

Απαντώ με ολοκληρωμένες προτάσεις τις ερωτήσεις του τετραδίου μου.

Κλίνω το ρήμα "ψήνω" στον Ενεστώτα, τον Παρατατικό και τον Αόριστο.  


Για τον σκύλο, τη γάτα και το άλογο:

Διαβάζω από το τετράδιό μου όσα γράψαμε για τις κατηγορίες ρημάτων

ευω

αινω

ωνω

Μαθαίνω την ορθογραφία των λέξεων (που κάναμε με ζωγραφιές) δάκρυ, στάχυ, βράδυ, δίχτυ, κίνδυνος/επικίνδυνος, κινδυνεύω

Διαβάζω από το τετράδιό μου τα παραδείγματα που κάναμε για τα άρθρα και τους αδύνατους τύπους προσωπικής αντωνυμίας. 


Για τον κοκκινολαίμη και την πεταλούδα:

Από το τετράδιό μου την άσκηση 1

Υπολογίστε τις πράξεις με το νου      15.000 + 25.000 =

Διαβάζω από το τετράδιό μου όσα έγραψα για τις δυνάμεις. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επαναλήψεις!

Για την Γ τάξη: Κάθετοι πολλαπλασιασμοί: https://www.liveworksheets.com/w/el/mathimatika/597726 Συνοπτικός (Στιγμιαίος) Μέλλοντας και Εξακολ...