Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2021

Οι ασκήσεις μας (27/1/2021)

 Για το σκιουράκι:

Παίζω ντόμινο με τις προπαίδειες του 2, του 5 και του 10. 

Δεν ξεχνώ να βάζω δαχτυλάκια και να λέω τα τραγουδάκια. Π.χ. 3 Χ 10 βάζω 3 δαχτυλάκια και λέω το τραγουδάκι του 10.... Έτσι, 3 Χ 10 = 30


Για τον σκύλο και τη γάτα:

Θυμάμαι το τραγουδάκι της προπαίδειας του 8.


Λύνω τις ασκήσεις που έχω στο τετράδιό μου. 

3 Χ 8 =               6 Χ 8 =              10 Χ 8 =                4 Χ 8 = 

0 Χ 8 =              11 Χ 8 =             1 Χ 8 =                  2 Χ 8 = 

5 Χ 8 =               7 Χ 8 =              9 Χ 8 =                 8 Χ 8 = 


     23                       67                     89                76     

Χ    8                   Χ   8                 Χ    8            Χ   8 



      39                        87                       99                  65     

Χ   28                   Χ  81                Χ    38            Χ   48 


Για το κουνέλι:


Διαβάζω πολύ καλά τις ασκήσεις που έχω λύσει στο τετράδιό μου

Υποκείμενο, Ρήμα, Αντικείμενο ή Κατηγορούμενο

Μεταβατικά ή Αμετάβατα ρήματα

Άρθρα, Προσωπικές και Κτητικές Αντωνυμίες


Για τον αετό και την πεταλούδα:


Έχουμε μια άσκηση στο τετράδιο (Άρθρα, Προσωπικές ή Κτητικές Αντωνυμίες)


Για το άλογο:


Βρίσκω στο κείμενο που έχω στο τετράδιό μου τα επίθετα και μετά τα γράφω στους 3 βαθμούς (θετικό, συγκριτικό και υπερθετικό)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επαναλήψεις!

Για την Γ τάξη: Κάθετοι πολλαπλασιασμοί: https://www.liveworksheets.com/w/el/mathimatika/597726 Συνοπτικός (Στιγμιαίος) Μέλλοντας και Εξακολ...