Για το άλογο:
1) Στις παρακάτω προτάσεις υπάρχουν λάθη στην ορθογραφία των άρθρων της-τις. Τα βρίσκω και τα διορθώνω στο τετράδιό μου.
2) Στις παρακάτω προτάσεις υπάρχουν λάθη στην ορθογραφία των άρθρων η-οι. Τα βρίσκω και τα διορθώνω στο τετράδιό μου.
(Φλωράτου, Μαθησιακές Δυσκολίες κι όχι τεμπελιά)
https://eclass11.sch.gr/modules/announcements/index.php?course=9210136124&an_id=40014482
Για την πεταλούδα και τον αετό:
α) Γράφω 5 βασικούς κανόνες οδικής κυκλοφορίας για τους ποδηλάτες.
(Ακολουθώ κανόνες γραφής και ορθογραφίας).
β) Επανάληψη στις καταλήξεις της προστακτικής
https://learningapps.org/display?v=p4u1qxuuj20
https://eclass11.sch.gr/modules/announcements/index.php?course=9210136124&an_id=40014484
Για τον κοκκινολαίμη:
Λύνω τα παρακάτω προβλήματα στο τετράδιό μου:
1) Έχω 50 ευρώ. Για να αγοράσω μία μπλούζα θα ξοδέψω τα 4/5 των χρημάτων μου.
α. πόσο θα κοστίσει η μπλούζα μου;
β. πόσα χρήματα θα μου περισσέψουν;
2) Έχω 30 αυτοκινητάκια. Τα 2/6 αυτών είναι παλιά.
α. Πόσα είναι τα παλιά αυτοκινητάκια;
β. Πόσα είναι τα καινούρια αυτοκινητάκια;
https://eclass11.sch.gr/modules/announcements/index.php?course=9210136129&an_id=40014485
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου