Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2020

Οι ασκήσεις μας (18/12/2020)

 Για όλα τα ζωάκια...


Αγαπημένα μου ζωάκια... τελευταία αποστολή για το 2020!!! 

Να φτιάξετε και να φωτογραφίσετε το δικό σας χριστουγεννιάτικο δέντρο χρησιμοποιώντας απίθανα/περίεργα υλικά... Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε υλικά της φύσης, κουζινικά, χαρτί υγείας, σπάγκο, παιχνίδια, φρούτα και οτιδήποτε άλλο σκεφτείτε!!! 

Ανυπομονώ να δω τις φωτογραφίες με τα πιο πρωτότυπα δέντρα 💓💓💓💓💓

Επίσης, θα φτιάξω κι εγώ το δικό μου πρωτότυπο δέντρο και θα σας το παρουσιάσω τη Δευτέρα. Σας παρακαλώ πολύ να μου στείλετε τις φωτογραφίες σας μέχρι την Κυριακή το βράδυ.  


Τη βδομάδα που μας έρχεται δεν θα έχουμε κάποια άσκηση/εργασία/δραστηριότητα για το σπίτι. Φυσικά, τα μαθήματά μας θα γίνονται κανονικά μέσω WEBEX μέχρι και τις 23/12/2020.


Καλές γιορτές με υγεία!!!!




ΥΓ: Έχω στείλει στο email των γονιών σας ένα υπέροχο χριστουγεννιάτικο κυνήγι θησαυρού. Ελπίζω κατά τη διάρκεια των διακοπών να βρείτε χρόνο και να το παίξετε όλοι μαζί. 

https://eclass11.sch.gr/modules/announcements/index.php?course=9210136127&an_id=40022139

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επαναλήψεις!

Για την Γ τάξη: Κάθετοι πολλαπλασιασμοί: https://www.liveworksheets.com/w/el/mathimatika/597726 Συνοπτικός (Στιγμιαίος) Μέλλοντας και Εξακολ...