Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2020

Οι ασκήσεις μας (24/11/2020)

 Για το άλογο, την γάτα και τον σκύλο:

1) Διαβάζω πολύ καλά τους αριθμούς:

2.890

2.909

1.876

864

2.895

1.009

452

76

2.186


ΘΥΜΑΜΑΙ: κυκλώνω μέχρι την τελεία (χιλιάδες) και μετά διαβάζω.


2) Ανεβαίνω 100-100 από το 2.000 μέχρι το 3.000 (στο τετράδιό μου)


3) Λύνω το παρακάτω φυλλάδιο:

https://www.liveworksheets.com/xu1380200ym


https://eclass11.sch.gr/modules/announcements/index.php?course=9210136128&an_id=40005175


Για την πεταλούδα, τον αετό, τον κοκκινολαίμη και το κουνέλι:


Την Παρασκευή μιλήσαμε για τα δικαιώματα του παιδιού. Επισκεφτήκαμε τη σελίδα

https://www.living-democracy.gr/textbooks/volume-5/part-3/documents-and-teaching-material-4/

και συζητήσαμε με βάση τα άρθρα που διαβάσαμε. 

Γράφω 5 δικαιώματα των παιδιών (όποια θέλω).

Υπογραμμίζω με μαρκαδόρο το πιο σημαντικό δικαίωμα κατά τη γνώμη μου.

Κάνω μία ζωγραφιά όπου να απεικονίζονται ένα ή περισσότερα του ενός δικαιώματα. Η ζωγραφιά να είναι σε λευκή σελίδα και να πιάνει όλο το φύλλο Α4.


https://eclass11.sch.gr/modules/announcements/index.php?course=9210136127&an_id=40005172


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επαναλήψεις!

Για την Γ τάξη: Κάθετοι πολλαπλασιασμοί: https://www.liveworksheets.com/w/el/mathimatika/597726 Συνοπτικός (Στιγμιαίος) Μέλλοντας και Εξακολ...