Για το άλογο, την γάτα και τον σκύλο:
1) Διαβάζω πολύ καλά τους αριθμούς:
2.890
2.909
1.876
864
2.895
1.009
452
76
2.186
ΘΥΜΑΜΑΙ: κυκλώνω μέχρι την τελεία (χιλιάδες) και μετά διαβάζω.
2) Ανεβαίνω 100-100 από το 2.000 μέχρι το 3.000 (στο τετράδιό μου)
3) Λύνω το παρακάτω φυλλάδιο:
https://www.liveworksheets.com/xu1380200ym
https://eclass11.sch.gr/modules/announcements/index.php?course=9210136128&an_id=40005175
Για την πεταλούδα, τον αετό, τον κοκκινολαίμη και το κουνέλι:
Την Παρασκευή μιλήσαμε για τα δικαιώματα του παιδιού. Επισκεφτήκαμε τη σελίδα
https://www.living-democracy.gr/textbooks/volume-5/part-3/documents-and-teaching-material-4/
και συζητήσαμε με βάση τα άρθρα που διαβάσαμε.
Γράφω 5 δικαιώματα των παιδιών (όποια θέλω).
Υπογραμμίζω με μαρκαδόρο το πιο σημαντικό δικαίωμα κατά τη γνώμη μου.
Κάνω μία ζωγραφιά όπου να απεικονίζονται ένα ή περισσότερα του ενός δικαιώματα. Η ζωγραφιά να είναι σε λευκή σελίδα και να πιάνει όλο το φύλλο Α4.
https://eclass11.sch.gr/modules/announcements/index.php?course=9210136127&an_id=40005172
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου