Για την πεταλούδα και τον αετό:
Μιλήσαμε για τα μέρη μιας πρότασης και συγκεκριμένα για το Υποκείμενο (Υ), το Ρήμα (Ρ) και το Αντικείμενο (Α).
Για το σπίτι:
Μελετώ με προσοχή την παρακάτω παρουσίαση:
https://drive.google.com/file/d/1GJCzWGvC2o54imE3AquDinpU6XUGxxJX/view?usp=sharing
Κάνω την παρακάτω άσκηση:
http://katsba.ueuo.com/dim/c/glw-ypokeimeno-rhma-antikeimeno.htm
Για την πεταλούδα:
Για τον κοκκινολαίμη:
Κάναμε επανάληψη στους δεκαδικούς αριθμούς. Τι πρέπει να θυμάμαι:
*** Στην πρόσθεση (+) και την αφαίρεση (-) πρέπει τα κόμματα να είναι το ένα κάτω από το άλλο.
*** Στον πολλαπλασιασμό γράφουμε κανονικά τους αριθμούς σαν να μην υπήρχαν κόμματα. Αφού λύσω κανονικά τον πολλαπλασιασμό μετράω πόσους αριθμούς έχει πίσω από τα κόμματα και στο αποτέλεσμα του πολλαπλασιασμού μετράω τόσες θέσεις, όσες και και οι αριθμοί που μέτρησα μετά από τα κόμματα.
Π.χ. 3,67
Χ 2,9
10643
Μετράω τους αριθμούς που είναι πίσω από τα κόμματα και βρίσκω 3 αριθμούς. Άρα το κόμμα θα το βάλω ως εξής: 10,643
Για τη γάτα και τον σκύλο:
Για την αλεπού:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου